Account Manager ds. Rozwiązań Cyfrowych dla Instytucji Publicznych
Łódź
- Doświadczenie w sprzedaży usług cyfrowych dla instytucji publicznych.
- Zdolności organizacyjne, samodzielność i zaangażowanie w pracę.
- Potencjał do rozwoju jako doradca w zakresie cyfrowej transformacji.
- Doradzanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla sektora publicznego.
- Zarządzanie własnym portfelem klientów, dbanie o ich rozwój i zaspokajanie zmieniających się potrzeb.
- Realizacja celów sprzedażowych i ciągłe podnoszenie wiedzy o produktach i rynku.
- Stabilne warunki współpracy (np. umowa B2B, własna działalność).
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i prowizyjne uzależnione od wyników.
- Program szkoleniowy, wsparcie mentora i dedykowanego menedżera.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość rozwoju kompetencji w zakresie telekomunikacji, ICT, IoT i cybersecurity.
- Bezpieczeństwo i stabilność partnerstwa.
Bezpieczeństwo:
- rzetelne i stabilne partnerstwo,
- siła marki,
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
Elastyczność:
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
Satysfakcja:
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
- feedback.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.