OFERTA PRACY: Inspektor kontroli wewnętrznej

Szczegóły ogłoszenia

Data publikacji: dzisiaj

Miejsce pracy: łódzkie / Pabianice

Firma: MIASTO PABIANICE- URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH

MIASTO PABIANICE- URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
Inspektor kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy: Pabianice
Numer: StPr/25/0562
OBOWIĄZKI:
zgodnie z ogłoszeniem na naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/22890/inspektor-kontroli-wewnetrznej.Charakter pracy: organizacja pracy na stanowisku inspektora kontroli wewnętrznej; opracowywanie planu kontroli wewnętrznej w wydziałach i jednostkach organizacyjnych miasta; przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych i doraźnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz w innych podmiotach wykorzystujących majątek, środki budżetowe lub realizujących zadania powierzone przez Miasto; sporządzanie dokumentów z przeprowadzonych kontroli w szczególności: protokołów kontroli i projektów wystąpień pokontrolnych; współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej: Wojewodą Łódzkim, Regionalną Izbą Obrachunkową, Najwyższą Izbą Kontroli; współdziałanie z innymi organami i urzędami kontroli; przygotowywanie analiz i wniosków pokontrolnych; dokonywanie wstępnej oceny odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne. Zakres zadań dodatkowych wykonywanych na stanowisku urzędniczym:wykonywanie zdań związanych z: przygotowywaniem oraz sporządzaniem niezbędnych sprawozdań wniosków i informacji z zakresu realizowanych zadań; udzielaniem informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

zgodnie z ogłoszeniem na naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/22890/inspektor-kontroli-wewnetrznejWymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: znajomość programów biurowych np. MS Office; obsługa urządzeń technicznych: komputer; preferowane wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów; znajomość zasad funkcjonowania jednostki budżetowej i zakładu budżetowego; znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych.Preferowane cechy osobowe kandydata:umiejętność organizacji pracy, umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli mowie i piśmie, opanowanie w sytuacjach stresowych, wysoka kultura osobista, operatywność i kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym; co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z audytem wewnętrznym lub kontrolą wewnętrzną lub wykonywanie przez co najmniej 2 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

Miejsce pracy:

Pabianice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zobacz podobne:

2025-06-22

łódzkie / Łódź

Kuratorium Oświaty w Łodzi

Praca

Sprawdź ogłoszenia z Pabianic i okolicznych miejscowości

OGŁOSZENIA O PRACĘ