Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Koordynator do spraw obsługi nieruchomości
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/25/1646
- gromadzenie informacji o ilości mieszkańców w budynku- koordynacja procesu zakwaterowania osób w budynkach oraz ich transportu do miejsca zamieszkania- dozorowanie stanu technicznego urządzeń i instalacji nieruchomości i jej otoczenia- uczestniczenie z w okresowych, obligatoryjnych kontrolach stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia- zapewnianie dostawy niezbędnych mediów- obserwacja i uczestnictwo w pracach realizowanych na terenie nieruchomości- odpowiedzialność za odpowiedni stan nieruchomości- przekazywanie danych potrzebnych do rozliczania czynszu, zaliczek na opłaty i opłat za realizowane usługi: stanów wodomierzy, liczników energii elektrycznej, ciepłomierzy itp. - wykonywanie prac pomocniczych, usuwanie awarii i usterek itp. - inne zadania pokrewne- miejsce wykonywania pracy: Łódź, Traktorowa 180 + teren całej Polski (w zależności od zlecenia)- godziny pracy: 6-14, 14-22, 22-6- wynagrodzenie wyliczane jest proporcjonalnie do przepracowanych godzin w miesiącu- umowa zlecenie na okres 3 lat
Wymagania konieczne:Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne: Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:od 40,00 PLN
Opis wynagrodzenia:/h
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi