OFERTA PRACY: Referent

Szczegóły ogłoszenia

Data publikacji: 2025-05-13

Miejsce pracy: łódzkie / Zgierz

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Zgierz
Ogłoszenie o naborze Nr 151760

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca przeważnie siedząca,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwupiętrowym,
  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • przed wejściami do budynku znajdują się schody, wejście z poziomu parteru dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zapewnione jest jedynie na Salę Obsługi Klienta,
  • w budynku, na każdej kondygnacji występują bariery architektoniczne tj. schody, stopnie i progi,
  • budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
  • na parterze budynku – przy Sali Obsługi Klienta – znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Przyjmuje korespondencję zewnętrzną wpływającą do urzędu za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, gońca, sprawdza pod względem formalnym i zgodności z właściwością miejscową.
  • Dekretuje korespondencję przychodzącą w zakresie niezastrzeżonym dla kierownictwa urzędu, rejestruje w komputerowych systemach kancelaryjnych i przekazuje do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Przygotowuje korespondencję wpływającą z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu do wysłania: segreguje, pieczętuje, przygotowuje potwierdzenia odbioru, prawidłowo kwalifikuje - zgodnie z obowiązującym cennikiem operatora pocztowego, wpisuje listy do książki nadawczej.
  • Prowadzi komputerową rejestrację zwrotów przesyłek i potwierdzeń odbioru.
  • Wszczyna postępowania reklamacyjne w przypadku nieskutecznego doręczenia pisma nadanego przez urząd.
  • Archiwizuje dokumenty komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i ordynacji podatkowej oraz znajomości przepisów kancelaryjnych
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy.

Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zobacz podobne:

2025-06-05

łódzkie / Konstantynów Łódzki

Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich

2025-06-03

łódzkie / Łódź

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Praca

Sprawdź ogłoszenia z Pabianic i okolicznych miejscowości

OGŁOSZENIA O PRACĘ