Miejsce pracy: Zgierz
Ogłoszenie o naborze Nr 151760
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwupiętrowym,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- przed wejściami do budynku znajdują się schody, wejście z poziomu parteru dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zapewnione jest jedynie na Salę Obsługi Klienta,
- w budynku, na każdej kondygnacji występują bariery architektoniczne tj. schody, stopnie i progi,
- budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
- na parterze budynku – przy Sali Obsługi Klienta – znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Przyjmuje korespondencję zewnętrzną wpływającą do urzędu za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, gońca, sprawdza pod względem formalnym i zgodności z właściwością miejscową.
- Dekretuje korespondencję przychodzącą w zakresie niezastrzeżonym dla kierownictwa urzędu, rejestruje w komputerowych systemach kancelaryjnych i przekazuje do właściwych komórek organizacyjnych.
- Przygotowuje korespondencję wpływającą z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu do wysłania: segreguje, pieczętuje, przygotowuje potwierdzenia odbioru, prawidłowo kwalifikuje - zgodnie z obowiązującym cennikiem operatora pocztowego, wpisuje listy do książki nadawczej.
- Prowadzi komputerową rejestrację zwrotów przesyłek i potwierdzeń odbioru.
- Wszczyna postępowania reklamacyjne w przypadku nieskutecznego doręczenia pisma nadanego przez urząd.
- Archiwizuje dokumenty komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.