OFERTA PRACY: Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego

Szczegóły ogłoszenia

Data publikacji: dzisiaj

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Firma: Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na miejsce, w którym pracujesz, dołącz do nas!
Uniwersytet Medyczny w Łodzi jest instytucją edukacyjną oraz dynamicznym centrum badawczym i usługowym. Nasza misja wykracza poza kształcenie przyszłych lekarzy i specjalistów, obejmując także prowadzenie zaawansowanych badań naukowych i klinicznych. Dysponujemy wysokowydajną aparaturą, nowoczesną infrastrukturą oraz zasobami informatycznymi, które umożliwiają nam osiąganie innowacyjnych rozwiązań i przełomów w medycynie.
Jako jeden z najnowocześniejszych ośrodków edukacyjnych w kraju, dążymy do zapewnienia naszym pracownikom inspirującego środowiska pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego. Nasz zespół liczy około 2700 wykwalifikowanych pracowników, których talent i zaangażowanie stanowią fundament naszego sukcesu.
Naszych pracowników stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, a wyróżnienia w konkursach organizowanych dla pracodawców potwierdzają skuteczność takiego podejścia. Ludzie są naszym największym kapitałem, dlatego inwestujemy w ich rozwój, motywację i dobrostan. Tworzymy atmosferę sprzyjającą równowadze między profesjonalnym rozwojem zawodowym i osobistym spełnianiem się naszych pracowników.
Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego
Miejsce pracy: Łódź
Centrum Kształcenia Podyplomowego

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która:
  • przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji,
  • przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna, kompletowanie dokumentów, informowanie jednostek zewnętrznych, organizacja Komisji Rekrutacyjnej),
  • układa plany kształcenia na bieżący rok/semestr kursów i studiów podyplomowych,
  • aktualizuje informacje dotyczących kursów i studiów podyplomowych na stronach www i platformie kp.umed.pl,
  • kompletuje, kontroluje zgodność i weryfikuje dokumenty niezbędne do uruchomienia kursów/studiów podyplomowych,
  • obsługuje administracyjnie uczestników kursów i studiów podyplomowych (w tym listy obecności),
  • sporządza oraz realizuje zamówienia na kursy/moduły/studia podyplomowe (nadzór, kompletowanie oraz rozliczanie faktur),
  • nadzoruje wpłaty (studia-semestralne, za kursy i szkolenia),
  • przygotowuje i kontroluje kosztorysy (wstępne, końcowe, finansowane z dotacji),
  • archiwizuje dokumentację kursów/studiów podyplomowych,
  • kontroluje i proceduje procesy dot. wynagrodzeń dla prowadzących kursy i studia,
  • współpracuje z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w obszarze kształcenia,
  • utrzymuje kontakty z firmami i interesariuszami zewnętrznymi,
  • organizuje rady, komisje związanych z kształceniem,
  • sporządza raporty i sprawozdania,
  • prowadzi rejestr przesyłek w systemie e-poczta Poczta Polska,
  • współpracuje z radcami prawnymi przy opracowywaniu aktów prawnych.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie dziedzina nauk społecznych, ekonomicznych, bądź nauk prawnych,
  • co najmniej 1 rok doświadczenia z obszaru obsługa klienta, praca biurowa,
  • bardzo dobra znajomość programów Word, Excel,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
  • rzetelność i komunikatywność,
  • umiejętność pracy w grupie.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze z długoterminową perspektywą,
  • dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny,
  • dofinansowanie do zakupu okularów oraz abonamentów parkingowych,
  • dodatkowe dni wolne,
  • elastyczne godziny pracy,
  • atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie,
  • preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazne środowisko pracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 42 272 52 11 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@umed.lodz.pl;
3. Podane przeze Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
4. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
6. Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Ponadto przysługuje Państwo prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
8. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
9. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
10. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili kandydatów;
11. Podanie przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.

Zgłoszenie naruszenia prawa – sygnaliści

Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zobacz podobne:

wczoraj

łódzkie / Zgierz

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

wczoraj

łódzkie / Pabianice

Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Praca

Sprawdź ogłoszenia z Pabianic i okolicznych miejscowości

OGŁOSZENIA O PRACĘ