Jeśli chcesz mieć realny wpływ na miejsce, w którym pracujesz, dołącz do nas!
Uniwersytet Medyczny w Łodzi jest instytucją edukacyjną oraz dynamicznym centrum badawczym i usługowym. Nasza misja wykracza poza kształcenie przyszłych lekarzy i specjalistów, obejmując także prowadzenie zaawansowanych badań naukowych i klinicznych. Dysponujemy wysokowydajną aparaturą, nowoczesną infrastrukturą oraz zasobami informatycznymi, które umożliwiają nam osiąganie innowacyjnych rozwiązań i przełomów w medycynie.
Jako jeden z najnowocześniejszych ośrodków edukacyjnych w kraju, dążymy do zapewnienia naszym pracownikom inspirującego środowiska pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego. Nasz zespół liczy około 2700 wykwalifikowanych pracowników, których talent i zaangażowanie stanowią fundament naszego sukcesu.
Naszych pracowników stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, a wyróżnienia w konkursach organizowanych dla pracodawców potwierdzają skuteczność takiego podejścia. Ludzie są naszym największym kapitałem, dlatego inwestujemy w ich rozwój, motywację i dobrostan. Tworzymy atmosferę sprzyjającą równowadze między profesjonalnym rozwojem zawodowym i osobistym spełnianiem się naszych pracowników.
Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego
Miejsce pracy: Łódź
Centrum Kształcenia Podyplomowego- przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji,
- przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna, kompletowanie dokumentów, informowanie jednostek zewnętrznych, organizacja Komisji Rekrutacyjnej),
- układa plany kształcenia na bieżący rok/semestr kursów i studiów podyplomowych,
- aktualizuje informacje dotyczących kursów i studiów podyplomowych na stronach www i platformie kp.umed.pl,
- kompletuje, kontroluje zgodność i weryfikuje dokumenty niezbędne do uruchomienia kursów/studiów podyplomowych,
- obsługuje administracyjnie uczestników kursów i studiów podyplomowych (w tym listy obecności),
- sporządza oraz realizuje zamówienia na kursy/moduły/studia podyplomowe (nadzór, kompletowanie oraz rozliczanie faktur),
- nadzoruje wpłaty (studia-semestralne, za kursy i szkolenia),
- przygotowuje i kontroluje kosztorysy (wstępne, końcowe, finansowane z dotacji),
- archiwizuje dokumentację kursów/studiów podyplomowych,
- kontroluje i proceduje procesy dot. wynagrodzeń dla prowadzących kursy i studia,
- współpracuje z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w obszarze kształcenia,
- utrzymuje kontakty z firmami i interesariuszami zewnętrznymi,
- organizuje rady, komisje związanych z kształceniem,
- sporządza raporty i sprawozdania,
- prowadzi rejestr przesyłek w systemie e-poczta Poczta Polska,
- współpracuje z radcami prawnymi przy opracowywaniu aktów prawnych.
- wykształcenie średnie dziedzina nauk społecznych, ekonomicznych, bądź nauk prawnych,
- co najmniej 1 rok doświadczenia z obszaru obsługa klienta, praca biurowa,
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
- rzetelność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w grupie.
- zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze z długoterminową perspektywą,
- dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny,
- dofinansowanie do zakupu okularów oraz abonamentów parkingowych,
- dodatkowe dni wolne,
- elastyczne godziny pracy,
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie,
- preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazne środowisko pracy.