Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 148698
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie jednostki na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzykondygnacyjnym,
- budynek wyposażony jest w windę,
- brak barier architektonicznych przed wejściem do budynku – wejście z poziomu parteru umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim,
- na każdej kondygnacji budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy remontowe, eksploatacyjne i inwestycyjne, w tym sporządzanie projektów planów remontowych i inwestycyjnych, oraz rozliczanie środków przyznawanych na zadania remontowe i inwestycyjne dla jednostek KAS województwa łódzkiego.
- Prowadzi sprawy związane z przeglądami i konserwacją budynków, urządzeń i instalacji.
- Reguluje stany prawne nieruchomości oraz prowadzi sprawy związane z opłatami lokalnymi, w szczególności z tytułu trwałego zarządu i podatku od nieruchomości.
- Prowadzi sprawy związane z ochroną środowiska.
- Prowadzi ewidencje zasobów majątkowych jednostek KAS województwa łódzkiego i aktualizuje bazy danych w elektronicznym systemie.
- Opisuje przedmioty zamówienia oraz opracowuje projekty umowy przy udzielaniu zamówień publicznych na roboty remontowo – budowlane w ramach prac komisji przetargowej lub samodzielnie, sporządza projekty wniosków i umów na zamówienie publiczne dotyczące robót remontowo – budowlanych nie objętych procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym dokonuje analizy rynkowej poprzedzającej zamówienie i weryfikacje oferty.
- Współdziała z zainteresowanymi instytucjami w zakresie rozwiązań infrastruktury przejść granicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub pracy biurowej.
- Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przeciwpożarowej wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustaw
- Grzeczność i uprzejmość
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów
- Umiejętność redagowania pism oraz precyzyjnego formułowania i argumentowania pisemnych wypowiedzi
- Umiejętność komunikacji
- Obsługa: MS Office: Word oraz Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.